Lovina (dag 8) - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu Lovina (dag 8) - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu

Lovina (dag 8)

Blijf op de hoogte en volg Henny

13 September 2012 | Indonesië, Lovina

donderdag 13 september 2012.
In plaats van vandaag eens uit te slapen, staan we op om 5u (we zijn het nu toch al gewoon) en vertrekken we om 5u30 op dolfijnentocht.

Tegen 6u zijn we aan het varen en krijgen opnieuw een prachtige zonsopgang te zien, met de vulkanen van Bali op de achtergrond.
En dan komen de dolfijnen naar boven, amai opnieuw een SUPER belevenis.
We gaan ook nog een keer naar de vissen zien, en als we wat brood onder water houden, komen ze gewoon uit onze handen eten.

Dan ontbijt in het hotel (voor de 1ste keer iets dat wat waard is) en daarna terug in ons bed.

's Middags wandelen we naar het strand, maar tegen 14u zijn we al terug. We verbranden onze voeten aan het zwarte zand en de hitte is bijna ondraaglijk. Waarschijnlijk ook de reden waarom we de enige op het strand waren ;). Dan maar aan het zwembad wat luieren... We leren er Wim en Didy kennen en gaan dan 's avonds samen wat eten. En dan nog een pintje drinken in een bar met een live band. De Engelse uitspraak van de Indonesiers is op zich al een reden om te blijven zitten :)

• 21 September 2012 - 14:10

Vansteenkiste Nancy:

Is inderdaad om je krom te leggen met hun engels en ze zijn er vast van overtuigt dat ze alles juist uitspreken.

Vele groetjes nancy