Ubud (dag 9) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu Ubud (dag 9) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu

Ubud (dag 9)

Blijf op de hoogte en volg Henny

14 September 2012 | Indonesië, Ubud

vrijdag 14 september 2012.
Om 9u vertrekken we naar Ubud, in het centrum van Bali.
We vinden vlot een slaapplaats, nu mag het weer wat minder zijn na de luxe van de voorbije 2 dagen.

's Middags gaan we naar Monkey Forest. In een tropisch bos leven hier Balinese makaken in het wild. Heel leuk om de aapjes bezig te zien (tot er ene aan mijn sandaal begon te bijten ;).

's Avonds pikken we een typisch Balinees dansoptreden mee en daarna nog een pintje op het terras aan onze kamer.

  • 15 September 2012 - 10:14

    Frans Vandenweghe:

    Als we dat lezen dan moet dat het allermooiste zijn wat je ooit hebt meegemaakt. Veel plezier nog en we kijken al uit naar uw volgende verslag. Groetjes, Pa en Ma.

  • 15 September 2012 - 11:14

    Jolien Clarysse:

    Hennytje Hennytje ... wat leuk inderdaad om al die verslagen te lezen :p
    Zo'n avontuur zeg, krijg hier al de kriebels als ik er aan denk :-)
    Kan het geloven dat je al veel mooie dingen gezien hebt ... we zijn jaloers :p
    Hier is het weer niet te bijzonder en de school begint, ... Hopelijk staat tegen maandag mijn school - modus weer op ON :D
    Geniet nog van al die mooie en leuke dingen! En zorg goed voor jullie zelf hé !!!
    Verlang al om je verhalen te horen ;-)
    We denken aan jou, heel veel zoenies en knuffies! xxx

  • 15 September 2012 - 11:40

    Dirk:

    Lees even goede raad van een Antwerpenaar die hier al lang woont.
    Lees GRATIS mijn gids.
    Google "Ultieme Gids voor Bali"

  • 17 September 2012 - 20:58

    Wendy Vandenweghe:

    Hellow zussie! Tis daar verzekers al de moeite geweest.... Jammer dat de tijd zo vlug vliegt, hé. We zijn al benieuwd naar je foto's, Ik kijk altijd ne x op tinternet waar jullie gaan of geweest zijn :-) Enne, smaakt dat bier daar nog een beetje daar? Toch niets boven een stella fles, hoor ik je al peizen...
    Hier alles goed, we hebben nog een vacature openstaan voor afwasser. Tgaat 300€ zijn om onze vaatwas te herstellen...Vind ik niet zo leuk.
    Pa en ma hebben ook hun geld uitgegeven, nieuwe auto gekocht, ze mochten nochtans ons golfke hebben, moa da was blijkbaar niet goed genoeg ;-)
    Allé, we gaan dan onze afwas doen en d'r dan inkruipen, het weekend zit nog in mijn kleren. Mhhm, hoe zou dat komen?
    Veel plezier nog en voorzichtig zijn, hé. Groetjes aan Eva. Xxx

  • 21 September 2012 - 14:07

    Nele Belaen:

    Ik herinner me van Ubud vooral die lange weg met al kleine winkeltjes waar de grotere souvenirswinkels van in Kuta hun aankopen deden. Wij hebben daar echt mooie lampen, beeldjes kunnen kopen aan spotprijzen. Moet je zeker en vast eens passeren! Ohhh ... wat zou ik nu graag in jou plaats zijn! Nog heel veel plezier en vooral ... GENIET!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Henny

Actief sinds 17 Aug. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 10601

Voorgaande reizen:

04 September 2019 - 20 September 2019

Servië en Montenegro met openbaar vervoer

06 December 2015 - 20 December 2015

Oeganda

06 September 2012 - 24 September 2012

Java & Bali

Landen bezocht: