Sanur (dag 15 tot 18) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu Sanur (dag 15 tot 18) - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu

Sanur (dag 15 tot 18)

Blijf op de hoogte en volg Henny

22 September 2012 | Indonesië, Sanur

donderdag 20 september 2012.

Overtoch naar Padang Bai duurt langer dan verwacht (de "fast boot" neemt ons eerst nog mee naar Gili Meno, Gili Air en dan nog Lombok voor we terug naar Bali varen), maar de shuttle bus zet ons wel af aan ons hotel dus da's wel leuk.

Nog wat chillen aan het zwembad en dan 's avonds naar de belangrijkste straat om wat te eten. Het hotel biedt transport aan naar het centrum, wat wel leuk is want we zitten nogal afgelegen. We wandelen terug maar zijn uitgeteld tegen dat we er geraken. Onderweg pintje gekocht in een supermarktje om wat te bekomen ;)

vrijdag 21 september 2012.

Efkens naar het strand, maar we houden dat niet lang vol. De hitte is niet te doen, je voelt je gewoon verbranden. Dan maar terug naar het zwembad :).

's Avonds naar het centrum een massage gaan boeken voor zondag (laatste dag). We kiezen een verzorgd maar goedkoop etablissement uit. Ter info: een pakket kost ca. € 12 en daarvoor krijg je een massage, een facial, manicure en pedicure. Je kunt je dat hier toch niet voorstellen...

Voor de eerste keer tijdens de reis, lukt het ons om slecht te gaan eten. We kunnen niet altijd de goeie restaurants uitkiezen zeker :)

Eva's ogen zijn verbrand van dat uurke aan het strand (gelukkig heb ik zalf mee) en we maken er dus een kort dagje van. Na het eten pintje drinken met onze voetjes in het zwembad en dan filmke kijken in bed..

zaterdag 22 september 2012.

Naar het centrum wat gaan shoppen (sigaretten!!!) en terug naar het zwembadje waar we het wat rustig aan doen om niet meer te verbranden want we zien alle 2 wel wat rood ;)