Ubud (dag 10 en 11) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu Ubud (dag 10 en 11) - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Henny Vandenweghe - WaarBenJij.nu

Ubud (dag 10 en 11)

Blijf op de hoogte en volg Henny

16 September 2012 | Indonesië, Ubud

zaterdag 15 september 2012: rustdag :)

We hebben eens lang uitgeslapen, want blijkbaar hebben we toch al wat slaaptekort. Wat gelezen, en daarna een massage en een pedicure (mijn eerste ;)

Ondertussen ook een ticket gekocht naar de Gili eilanden. Normale prijs is 1.200.000 Rp, maar na wat afdingen kunnen we één bemachtigen voor 500.000...

's Avonds zijn we gaan eten met Wim & Didy, paar pintjes op hun terras en dan maar gaan slapen.

zondag 16 september 2012.

's morgens doen we een wandeling die in de lonely planet stond.
Op een bepaald moment hebben we een prachtig uitzicht over een rivier en moeten we afdalen naar die rivier. Een Indonesiër, die ons al de hele tijd volgt, zegt ons dat een bepaald weggetje "kapot" is en leidt ons via een ander baantje naar beneden. Het wordt een nogal gevaarlijke afdaling, maar uiteindelijk geraken we er (al was 't soms op mijn gat). Daar aangekomen moeten we betalen aan de boerin om over haar land te mogen wandelen. Waarschijnlijk was die eerste weg dus totaal niet kapot, maar spelen die onder één hoedje :s. We weigeren te betalen en moeten dus weer naar boven klimmen... Ik ben gewoon KLETSNAT (mijn lichtgrijs topje is gewoonweg donkergrijs), chance da'k mijn (?) petje meehad :)
Omdat we het meeste van de wandeling niet kunnen doen doordat we niet langs de rivier konden, geven we er dan maar de brui aan en pakken we een taxi naar het hotel.

Voor de rest wordt het wat luieren aan het zwembad van het hotel, wat gaan eten en dan nog een bintang op ons terras.